Good girl

Ja banne mig, jag gick upp 5 minuter i 8 i morse och gjorde äggmackor och kaffe till min käre sambo. Sen så la jag mig i sängen igen, sömnig och ville somna om, men faktiskt så steg jag upp efter en stund! wow.
Tog mig lite kaffe och på nyhetsmorgon. 9.40 var jag på iksu. jag gillar löpbandet, det är skönt, bra också att jag kunde kolla på top model medan jag tränade. haha.
Sen simmade jag en stund. Kom hem typ 11, har städat sen dess. Good girl är jag idag!


Jag ska börja ta vara på dagen såhär och inte sova bort halva, jäkligt skönt.
Ska åka och jobba om några timmar, alltid bra med lite extra i kassan.....
2009-01-14 @ 12:17:31 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0