igår och idag

Igår så vaknade jag med huvudvärk, så jag sov över första föreläsningen och åkte på den andra som började 10.30. Sen när vi slutade kl 12 lunchade jag med Emil och Emelie, vi pratade om allt ifrån bh:ar till religion osv.
Haha, ganska intressant. När vi käkat färdigt tog jag och Emelie en sväng på Myrorna, jag fyndade en fräsch mini termos och en kofta minsann.
Skulle ju titta efter något att ha på mig till ikväll, sittningen, men det var fasen helt omöjligt. Total brist på fantasi, men eftersom jag inte hittade Jonas "Teknisk Fysik" overall så får det bli flygvärdinna, dessa kläder kan jag iaf skrapa ihop hemma. Vansinnigt tråkigt, men det blir nog bra ändå :)


Sen så for vi på, vad heter det? Plantagen? Kanske, aja köpte lite blomster. Jag körde hem min kära väninna till Hedlunda och sen tog jag en sväng på, ja just det Å-hem centrum för att hämta ut ett "Paket". Jag menar för ovanlighetens skull. Mina böcker hade visst kommit, och fina var dem. Jag vågar knappt öppna och läsa....

Min bok som jag ska göra en sammanfattning om hade också kommit, men den var så liten att den rymdes i brevlådan. "Ro utan åror", handlar om den kända journalisten på tv som får ALS. Usch, jag läste den igår innan jag somnade och tårarna rann utav bara den, den är otroligt jobbig att läsa.


Ja, vad har jag hunnit med idag då, jo jag cyklade och tog ett ID-foto i morse, haha. snyggt säger jag bara.
Sen så har jag nästa lektion nu kl 13. Det är praktiskt så det känns helt ok!
Sen ska jag väl hem och göra mig iordning inför kvällens sittning på Origa, himla skönt att det är typ 3 minuter från mig.
Imorgon ska vi fira älsklings Isabelle som fyller 4, sen jobb och träffa Sandra på söndag.

Det var helgen det.
Hej!

2009-01-30 @ 11:52:42 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: johanna

jag va ju också på myrorna igår, vi borde totally ha sprungit in i varandra tycker jag!

2009-01-30 @ 13:53:37
URL: http://radiohuvud.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0