Jag säger då det!

Jonas sa en ganska roliga sak när jag sa i söndags tror jag det var att sjuksköterskorna skulle ha först Sing Star kväll på tisdag och idag då, sittning.
Han har nämligen kompisar som frivilligt jobbar i baren där sittningar och diverse aktiviteter brukar hålla till. På Origo, vid iksu. Så när dem fick veta av deras chef att det var Ssk som bokat så ville killarna hemskt gärna jobba tisdag och fredag.
 
Haha,  jag frågade liksom: Varför?
Jonas svarade på ett ungefär: Men grejen är att det är SJUKSKÖTERSKOR! Det är typ dem snyggaste tjejerna på universitetet, det är något speciellt med dem och det är liksom 90 % tjejer. bla bla bla.....
Jag bara skrattade, funkar verkligen killar sådär?
JA! Svarade Jonas.

Sen så diskuterade jag det där med Emelie,  hur tokiga killar är, knäppisar. Men kom fram till att om tex Brandmän hade bokat där man hade möjlighet att jobba så skulle man nog också bli ganska taggad.
Så, we are pretty much the same girls!




Jaja, jag undrar om jag ska ta en snabb powernap innan ikväll. Skulle vara riktigt skönt, men man blir ju så jäkla pömsig i typ en timma efter man sovit så är det värt det? Kanske ska jag ta ett skumbad istället och styra en ansiktsmask!
2009-01-30 @ 15:37:14 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0