köpt

Vi ställde ingen väckarklocka igår, vaknade kl 11 idag och det kändes ändå som om jag blivit överkörd.




Ja herregud, jag fick lite panik idag inför skolstarten imorgon. Vad har man på sig första dagen? Ja, inget som jag redan har funkar i alla fall.....haha
Drog en snabbis på strömpilen och handlade lite för pengar som jag egentligen inte har! Men det var REA, REA, REA!

             
Fick lov att handla en ögonbrynspenna också, min har mystiskt flytt sin kos. Den svarta koftan var så vansinnigt billig så jag provade den inte ens. Men den var jättestor fast jag tog medium, kanske ska den vara så eller så tog jag den från typ "Mama". haha. Mysig dock.


I eftermiddag har jag städat lite grann och lagt fram lite papper och sånt som jag ska ta med mig imorgon.
Tog även lite bilder på albumet som jag fixade med igår, och jag satte upp en tavla på mina sötnosar till syskonbarn.

                              




I morse såg Jonas en annons på blocket om 2 st sängbord 150 kr styck, som vi slog till på! Ska fara och hämta dem senare!




2009-01-18 @ 18:51:42 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0