Kvällsligt

Efter middagen la vi oss faktiskt och slöade i soffan framför splitternya avsnitt Scrubs. Jag blev otroligt trött och halvslumrade en stund. Gosh, skolan tar musten ur mig :)
Kollar nu på Semestersvenskar, rätt underhållande. Tänkte titta på Made in Sweden sen också...en tvkväll helt enkelt, underbart!

Jag ska ta och städa undan lite innan nio, alltid skönt när det är bortstädat i köket! Egentligen så är då verkligen(!) Jonas tur att diska, men jag tror att han blir glad om jag ha gjort det när han kommer hem.


Tjattrade lite med Elina i telefon tidigare, länge sedan vi pratade! Har haft det ganska fullt upp nu, både hon och jag. Elina är ju mest på jobbet, antingen arbetar hon eller så flörtar hon med "äldre" män :) haha'




Imorgon efter plugget tänkte jag och Emelie dra oss till Myrorna och kanske hitta något att ha på oss, eller jag behöver iaf hitta något till sittningen på fredag.
Temat var ju "hej, jag har kommit fel". Kan ju inte vara så svårt......Skriv om ni har något förslag!


disk var det nu ja
2009-01-28 @ 20:45:14 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0