Lite sovmorgon fick man i alla fall....

Kl ringde 8.45 i morse, trött var jag men efter en dusch så var det helt okej. Skulle träffa basgruppen klockan 10 och förbereda några frågor till sjuksköterskeintervjun imorgon. Jag tror att vi missberäknade lite grann i hur lång tid det skulle ta. Vi var klara typ 10.25, sen så hade vi inte lektion igen förrän 13. Så jag drog hem en stund.



Haha, alltså ni vill inte veta vad jag har ätit idag. Det är rent av hemskt, onyttigheter som Anna Skipper skulle svimma av. Men gott var det. Imorgon tar vi nya tag!

Kanske blir till att åka pulka ikväll, jag har dock inga täckbyxor eller pulka. Så det blir ett problem....vi får ser hur vi gör!

Nu ska jag beställa en bok!
tjing!
2009-01-26 @ 15:14:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0