Löördag

Sittningen igår var rolig värre, sjukt kul med alla utklädningar och spex. Vi käkade 3 rätters och maten var väl sådär, men men.
Eftersom jag och Emelie börjar bli gamla så följdes vi hem till mig vid 22 tiden, haha. sjukt tidigt eftersom det var nattklubb efter tio men vi kände oss rätt nöjda. Det slutade med att vi eller rättare sagt Jonas skjutsade hem E, jag följde självklart med som stöd. :) Sen handlade vi snacks på statoil, jag var godissugen och berusad.

"Kaffe, te? KAFFE??? TEEE?"

Jonas for iväg vid 9 imorse och gjorde en tenta, nu är lillstackarn sjuk med feber och förkylning. Jag som är så fantastiskt snäll har varit på Apoteket och handlat allt möjligt inom ämnet "bli frisk fort som fan, ditt exjobb börjar på måndag".

Just nu sitter jag och gör en blandskiva till Isabelle, ska ju gratta sötnosen ikväll. Trist dock att J inte kan följa med!

Ha en kul lördag, vad ni än gör :)
2009-01-31 @ 14:42:03 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0