Lördagen

Idag har vi bakat pajer så det står härliga till. Vi har hållit Pernillas 30års fest hemlig i några veckor nu...
Först träffades vi vid 17.30 på Megazone, vi skulle köra den där (Boda Borgs) liknande nya grejen. haha. Det var askul, men jobbigt och jag har nu röda knän och en hel del blåmärken. Pernilla, min syster, visste alltså inte alls om någonting så hon trodde att hon skulle på bio med sin sambo men icket.

Sen vankades det bastu på ålidhlöjd och sen lokalsfest, vi har sjungit singstar till småtimmarna och Jonas, Pernilla, Roberth, Margnus och Jukka är faktiskt fortfarande i kvarterslokalen och sjunger Abba låtar bla. Haha, jag sa godnatt för ett tag sedan. Passade på att diska undan lite här hemma, kände mig inte så sugen på att vakna i 10 kilo disk!

Vi är bjudna på middag och mamma och pappa imorgon, men jag vet inte....jag skulle behöva läsa igenom mina anteckningar och kanske bara ta en lugn dag, vi får se hur vi gör.
Sen så vill jag meddela att jag är helt rökfri nu. När man klarar en kväll med alkohol utan att känna sig det minsta sugen så tror jag att man klarat det. Rökning är dumheter.

åh gud, kl är 04.09. Länge sedan jag var vaken vid den här tiden....
Godnatt
2009-01-25 @ 04:09:44 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: elina

hello, i ja, nu ska vi se vad jag har gjort... jobbade fre kväll/natt och sen igår kom Liontakis och hälsade på och så for vi till vindeln och lyssnade på en som spelade tvärflöjt. Jättefint och mysigt! Jag gillar såna där musikarr. har jag kommit på! :)

Efteråt var det ostbricka hos Connys och vi pratade mycket om georgios och änglar och så hur länge som helst!! så kom hem sent och så sov jag fem timmar och for och jobbade en A4:a på Hjorten nu på morgonen!

-the end-

2009-01-25 @ 14:06:06
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0