oj vad tiden gick fort!

Har designat om lite som ni kanske ser. Scarlett är het!

For från skolan vid 2 nåt och sen tog jag en sväng på strömpilen (jag vet), och inhandlade lite diverse ting. Det är ju trots allt löning.....har även redan betalat denna månadens räkningar så hela lönen är fortfarande kvar! Nästan, haha.


Igår när jag kollade igenom min dagliga dos av bloggar så kom jag på att man kan läsa bloggarna från första inlägget, hemskt roligt. Fastnade i StinaLees arkiv....måste fortsätta när jag har tid!
Nu blir det till att röra ihop lite middag och sen blir det singstarkväll på Origo, kan inte bli annat än trevligt!
Cheers!

2009-01-27 @ 17:19:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0