Finally friday

Ja, nu är det fredag, och jag kan faktiskt för första gången på länge känna att jag har riktig helg. När man jobbar inom vården så blir det bara konstigt när man typ jobbar vartannan helg och den speciella känslan av att man är ledig försvinner tråkigt nog. Men nu när jag är tillbaka bakom skolbänken så känns det! yeey

Igår for jag till Emelie vid halv 8 nåt, sen drack vi typ 14 liter te´, det var vansinnigt gott och vi käkade mackor med kaviar och banan. Det hade jag aldrig provat förrut, men banne mig det var najs! Jag hade som tänkt att ta med kameran, men glömde den självklart. Ingen ovanlighet direkt.
Vi tjattrade om allt möjligt tills kl visade sig vara efter tio, då tog jag lilltoyotan och körde hem.

   
  



Vi började 8.30 i morse, alltså jag stiger upp typ 7 varje morgon nu, det kallar jag faktiskt sovmorgon! Lyssnade på en föreläsning om blodtryck osv. Intressant, men dem flesta verkade lite trötta efter veckan. :)
Jag har köpt studentlitteratur också nu på eftermiddagen, helvete säger jag bara. För det första så är det ett jäkla krux att veta vilken man egentligen behöver, och sen så känns det som ett slag i fejan när man beställt och notan blev 1700 spänn. Tack för den.

Jaha, nu blev det centrerat också, jag är så trött så jag orkar inte ens ändra...ikväll blir det hämtning också. Ja just det ja.
Vad ska ni göra för skojsamt i helgen?




2009-01-23 @ 16:11:54 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sandra

Jäklar vad det är dyrt med böcker, huvva!

helgen är oplanerad än så länge. Själves?

POK!

2009-01-23 @ 18:39:25
URL: http://repreptilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0