Snabba ryck

I morse när kl ringde vid 7 så var jag såå nära på att ligga kvar och komma till andra föreläsningen istället. Men jag tog mig upp och tur var väl det, fixade anteckningar som har att göra med grundläggande omvårdnad ur den bok som jag ej har. Intressant föreläsning i jämförelse med Referensteknik, haha illa!

Idag så hade jag med min första matlåda också! kazaam! Fiskbullar med 1 tomat och blandsallad, det var inte dåligt! Sen träffade jag Anna och diskuterade vårt arbete en snabbis....
Skulle träffa spexgruppen vid 2 halv 3 något så jag for på å-hem centrum och handlade mat, sen hämtade jag ut roliga grejer på posten och sen hem.

Sen så kan vi ju komma fram till att mina inlägg är tråkiga som fan också, men det är väl ändå inte så hemskarns mycket folk som läser :)
Nej, nu ska jag bege mig tillbaka till Uni.

2009-01-28 @ 13:56:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: elina

Det är så roligt att det är typiskt dig att beställa saker att hämta på posten. Varje gång jag går förbi posten tänker jag på dig.

2009-01-28 @ 19:51:38
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0