Swooosh!

Åter hemma, shit vad kallt det är ute nu förresten!
Nu är jag skitless på vintern, jag vill ha vår och rena vägen så att man kan cykla utan att näst intill dräpas!







Jonas är på skolan och pluggar med några kompisar inför en tenta han har på fredag, sen på måndag börjar han exjobbet i övik! Jag är inte direkt avis på att hans buss går 05.30 på morgonen, stackar liten.
Sen så kommer jag sakna honom på dagarna när han inte kommer hem förrän på kvällen.
Men jag ska som sagt agera god och kärleksfull sambo och laga gourmet mat var eviga dag till min älskling. Eller, kanske inte varje dag.
J sa dock igår att han älskade mig ändå, bara för att jag sa att jag "ville" laga god mat till honom varje dag. Haha, inte fy skam.

Alltså, jag blir knäpp. Vad är det som stinker!!? Det är jättestörande, jag frågade om det var jag igår, men Jonas sa att det inte var det. Och han brukar vara ärlig, men vete fan det är säkert jag!. Något konstigt är det.
Visst har ni känt så ibland att det kommer en återkommande doft, bara väldigt tvärt? Men man kommer inte på vad det är som luktar! gud!


Det känns skönt med en hemmakväll utan aktivitet, bara ligga i soffan och glo på tv.

Tänkte röra ihop korv stroganoff till middag också, det var länge sen!

Ha det gott.

2009-01-28 @ 16:03:46 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0