torsdag

Usch! hemskt natt. Sovit jätteoroligt och täcket har åkt på golvet var och vartannan sekund och när inte det hände så snodde Jonas täcket.
Jag har drömt en massa konstigheter, vänt och haft mig och vaknade helt enkelt med en jävla pain in my back.....Sen så skulle jag ju stiga upp tidigt och gymma, men nu är kl snart 10.30.
Fast det kanske var lika bra, har skavsår som tar livet av mig, så jag ska nog hålla mig borta från trånga skor och klor. Idag i alla fall.

Skönhetssömn, vad sa?




Men, måste se positivt för en stund, det är ju fint väder. Alltid någonting! Säkert svinkallt, men sol! :)
Jahapp, då ska jag bege mig till vännäsby igen i eftermiddag, ikväll ska jag ju faktiskt jobba...höhö







2009-01-15 @ 10:28:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du med på iksu matchen på lördag månne?

2009-01-15 @ 11:12:09
URL: http://repreptilia.blogg.se/
Postat av: Anonym

klockan 13 sa sofia.

fråga elina och camilla om dom är sugna!

2009-01-15 @ 18:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0