vad hände?

Detta kunde man se för ett tag sen nu på tv4s nyhetsmorgon, Jonas ropade på mig från vardagsrummet när det var vädret....knas! haha
kolla på det!
Väder Sofia

Jag kom just hem från ett pass på löpbandet, haha det läskiga är att det känns som att marken rullar när man kliver av sedan. Simmade en stund, men var trött nog som det var från bandet, så det blev en kortis.
Nu slappar jag medan Jonas lagar middag, hemskt skönt :)


Jag köpte en scrap book idag på åkerbloms, tänkte börja sätta in i album. Visst man har alla bilder på datorn, men det är ju mycket roligare att titta i album. Om inte annat senare i livet. sukeeee.
2009-01-12 @ 16:35:35 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0