Weekend

Vi var duktiga på att stiga upp idag, har hunnit köra 2 tvättar och nu tänkte vi äta laxpasta till lunch, rester från igår. Mums!
Jag har även skickat in lite foton till fuji för framkallning, tänkte sätta in lite foton i ramar och i ett fotoalbum. Sen så funderar vi på att köpa en fotoskrivare, men om vi har råd är frågan.... :)

Sen så har jag varit fruktansvärt onyttig i flera veckor, inte bra! Jag och Jonas bestämde oss för att ändra på detta imorgon, måndag. Då ska vi bli nyttiga igen.


Annars älskar vi the new place.
Så här såg det ut när vi var mitt uppe i inflyttningen....gah

           

         








Sen var vi väldigt less och tyckte att vi hade gjort oss förtjänt av varsin Margarita. Den var inte mild.
Ha det så skönt idag!

Sukee Sukee

2009-01-04 @ 12:09:31 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: M

var i umeå bor du nu?

2009-01-04 @ 17:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0