hallah

Ja ojsan hejsan, tänkte bara meddela att jag gått in i min sista jobbvecka innan s.k semester. Obetalt, men kommer fanimej vara lika nice ändå!

Sedan så ska det självklart bli soligt och +25 under hela resten av juli och augusti så jag kan sola och bada. Jag kan tillåta några dagar med regn så jag kan plugga inför tentan den 28e aug.
Waam baam, det har även hänt lite saker som gör att mycket kommer att förändras, vad låter jag vara osagt än så länge...inget blir som planerat, så sant.

Njut av sommaren, det ska jag göra.
puss
2009-07-06 @ 21:44:09 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: johanna

ja!! då blire sommarhäng deluxe

2009-07-07 @ 12:46:27
URL: http://www.radiohuvud.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0