metmask och vind i mitt hår

Jag är självklart i Vännfors, umgås med mina kära föräldrar och syster som har kommit från stockholm. Jag har fiskat som tusan och även fått ett par fina firrar. Åkt flotte, nästan badat men det var liite för kallt. Kanske imorgon.
I eftermiddag kommer farbror med familj och även min älskling som tog en utekväll med grabbarna igår. Kan behövas när man är tillsammans med mig =)

ska försöka komma ihåg att påminna J om att ta med kameran, får se hur det går.
Kan även upplysa om att jag sitter och spänner låren för att datorn ska komma så högt upp som möjligt, annars är det "svag" signalstyrka på nätverket. Knapprar på en seg, gammal skitdator rent ut sagt. Värre än modem, jag lovar.



Nej nu, kanske ska man lägga sig och få lite färg?
ciao.
2009-07-17 @ 13:53:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0