nu får det baske mig vara slutet

Efter att ha varit hos Js älskade och fantastiska mormor förra helgen så bestämde jag mig nog för gott. Jag kan inte hålla på att ha ett beroende av något så jäkla illa. Grandma C är storrökare och det hörs säkerligen på hennes röst, det gav mig verkligen sista kicken till att lägga av. Så igår kl 13 var det slut, har alltså varit fri i 24 timmar. Känner mig inte sugen just nu heller. Sen så vet ju de flesta att jag försökt förut och hur dåligt det gick, men någon gång ska man ju lyckas. Det är ju bara patetiskt.

Nya liv, here I come!

Tänkte mig en tur till stan idag med Elina, men insåg att jag inte har någon som helst ekonomi för att shoppa kläder så jag bangade. Hon kommer dock hit senare och ska få håret fixat.
Jädrar vad skönt med 2 lediga dagar, nu blir det nog att städa undan lite och äta något.
sol, var är du?
2009-07-08 @ 13:03:06 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0