Nydalapremiär

Igår stack jag Elina, Camilla och Fredrik (som fick hoppa in) och spelade beach, det var rätt så fullt vid iksu så vi for ner till sjukhuset och planen där. Kul att lira en stund! Cred till Fredrik som spelade riktigt bra för att aldrig ha gjort det innan!
Sen begav vi oss till nydala och grillade, träffade först Emma och Malin där som höll på att fixa eld, gick sådär. Haha, efter ett tag kom även Emsi och Johanna, vi grillade korv och lite allt möjligt.

Allt var definitivt inte gott! Måste ju nämna att vi badade också, var riktigt skönt faktiskt och det är underbart mysigt där vid udden. Förhoppningsvis kanske det blir sol någon dag så man kan bada på dagen, lite varmare om inte annat.......


Idag har jag "försovit" mig till 12, jag skyllde på Jonas, men han sa att "jag var så söt där jag låg", jo eller hur. Jag är oftast som snyggast på morgonkvisten.
Jaha, vad ska jag hitta på idag? Borde fortsätta plugga men det kändes inte så kul, kanske tar jag tidig helg. Eller pluggar stenhårt imorgon? Jag får se.
Imorgon åker J och hans brorsa till skellefteå för att hänga med sina gamla jobbkompisar, då blir det nog filmkväll här med tjejerna eller något annat mysigt! Sen på lördag hämtar jag upp J i ske-å och sen beger vi oss på minisemester mot Luleå. 
2009-07-23 @ 12:41:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0