On Holiday

Lyckades få ihop rätt många foton måste jag säga, blir mysigt att framkalla och lägga in i det privata fotoalbumet.
Ett smakprov, varsågod.

                             


Hade en mycket trevlig gårkväll, jag och Elina drog oss till Emma kring 6 tiden igår. Myste och hade oss, sen gick vi till Invito och njöt av en kväll i gott sällskap och bra musik! Tack för det.
Sen idag så vaknade man en smula trött i huvudet, men det var det absolut värt. Vi packade oss iväg till Bettnässand där det till slut blev kanonväder, underbart med bad, beach och även här mycket gott sällskap!

Jag sitter och funderar och gruvar mig inför att jag imorgon verkligen inte kan dra mer på plugget. Nu har jag haft mitt roliga, haha. Nu måste jag verkligen köra stenhårt! Förhoppningsvis kan jag känna mig nöjd efter helgen, eftersom jag väntar regn så kan jag banne mig sitta inne och plugga!
Nej nu, nu ska jag ta och läsa en eller två bloggar, äta några skivor vattenmelon och pussa på min sambo.
God Natt.
2009-07-30 @ 21:30:31 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0