Romantik

"snott lactulos från jobbet?" Knappast, receptfritt på apoteket eller om man har en go mormor som gärna lånar ut =)

Nog om.

Igår hade vi ju lite problem med att komma på vad vi skulle göra, vi bestämde oss för att fara och käka på nya Allstar nere på stan. Sen när jag stod i duschen kom jag på att det var den 19:e och att vi faktiskt firar 10 mån tillsammans. Se på fan, passade ju perfekt!
Vi tog bussen, sådär lagom romantiskt haha. Sen väl där blev vi glatt överraskade, riktigt fint ställe nu ju! Jag käkade kycklingburgare och J någon sort stark pepparburgare. Det var i alla fall sjukt gott, sen avslutade vi med efterrätt bestående av olika frukter som man kunde doppa i mörk och vit choklad. Det var rätt lugnt med folk igår inomhus så vi kunde lätt krypa ihop oss och mysa inför tvskärmarna efter maten.

När vi kom hem fastnade vi för Walk the line på 3an, jag kände redan då att jag hade svårt för att hålla upp ögonen. Sen satte vi på Che, en film med Benicio Del Toro som handlar om Che Guevara. Eftersom J hade lovat att stryka mig på benen så slocknade jag efter typ 10 min, haha som alltid.
Har i alla fall haft en god natts sömn, men känner mig ändå trött.

Någon som har förslag på saker att göra idag?
Tvättning är redan inbokat, weeee

2009-07-20 @ 11:46:01 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0