Så kul man kan ha

Idag steg vi ur sängen 12.15, egentligen inte för att vi hade lust utan för att J skulle träna med en kompis kl 12 och jag skulle bleka Elinas hår samma tid.

Men det blev ju bara bra det där! Glömde dock bort att ta foton som kunde liva upp bloggen, får bli en annan gång.
Jag och J tog en sväng på maxi i eftermiddags också, sen när vi kom dit och jag sa att jag skulle på H&M så blev J sur och sa att jag lurat honom för att när jag frågade så sa jag "maxi". Haha, stackars liten. Purken som han blev, satt han kvar i bilen.

Nu ska vi käka, sen blir det nog några parti Backgammon, ny favoritsysselsättning.
Imorgon blir det jobb, men inte förrän 12.30.
tjohej
2009-07-09 @ 17:45:48 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0