semesterplaner?

Vi har funderat fram och tillbaka på det här med semester. Vad ska vi göra, var ska vi åka?
Tjejerna har ju pratat liteom utlandssemester, vilket skulle vara förbankat skönt. Frågan är dock om pengarna räcker till....just nu ser det mörkt ut.

Jag och J har diskuterat om vi skulle bila till Tyskland, men det känns ju knepigt, jag menar lilltoyotan kommer ju bli mördad. Vi har kollat billiga flyg lite varstans, men inget känns riktigt rätt eller särskilt billigt. Vår sista utväg kommer nog bli en tripp till Stockholm eller liknande, självklart med bil då. Bara ta det lugnt, mysa och njuta av varandras sällskap. Jag tror säkerligen att jag kommer känna mig nöjd, har egentligen inte så höga krav =)

Någon som vill joina med på en riktigt härlig svensson-budget-roadtrip? Jag tänker grillning vid en strand någonstans efter vägen på kvällen, öl och riktigt gott sällskap.


Helgen happening, Vännäsdagarna. Jag hinner nog med en sväng på lördagkväll, annars ska jag som sagt sysselsätta mig med jobb. Sista helgen, weeehooo.
2009-07-09 @ 22:15:56 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0