Helg

Jaha, då var helgen över för den här gången. Vi tackar Elina för en härlig inflyttningsfest igår! Trevligt värre!
Idag har vi varit en sväng till Vännfors, njutit av en god middag och allt där till hos Elinas familj. Brorsan hennes har ju tagit studenten så därav festligheterna. Har passat på att mysa med mina underbara syskonbarn också. 
Nu är jag så mätt så jag håller på att dö av all denna mat!

Imorgon är förresten min sista "lediga" dag, börjar jobba på tisdag men det känns som om veckorna kommer springa iväg. De har ju gjort det hittills. Annars är jag förbaskat sugen på en utomlandsresa, jag vill bara boka en här och nu! Men det går ju inte alltid, mycket som man måste tänka på...
Jag ska banne mig iväg på en i sommar i alla fall, det är ett som är säkert.
Känns faktiskt lite skönt att jobba, få göra lite nytta på dagarna, tills nu har jag bara glidit runt, sovit till 12 och svurit åt det dåliga vädret. Sen så får man ju pengar också =) Hoppas på att få jobba mycket med mina kära Elina.

By the way, jag skulle behöva lite träningsmotivation nu tack! Var alltför länge sedan jag besökte gymmet. Imorgon är en ny dag, som jag brukar säga inför varje ny dag...haha. Det är ju dock så att när man väl tagit sig dit så är det underbart...och det har blivit lite för mycket av det goda på sista tiden.
Imorgon, gymmet alltså!
Gnatt.
2009-06-14 @ 20:21:58 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: elina

jag tackar er för att ni kom och förgyllde! <3

2009-06-14 @ 21:45:46
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0