I stort behov av förändring

Kan man lugnt säga. Har haft en skön morgon, vaknade vid 9.30 av att det knackade på dörren, någon karl som skulle fixa fläkten i köket. Sen har jag hunnit ligga och dra mig med en kopp kaffe framför "the doctors" på fyran.
Fint väder idag också, men inte fasen är det varmt, otroligt tråkigt. Jag vill ju bada!

Istället ska jag sysselsätta mig med att dona i lägenheten, jag är så sugen på förändring och kanske kan något göras. Jag hatar soffan, soffbordet och jag gillar inte heller tv bänken längre, inget går i stil med varandra och jag blir less. Men dessvärre så har vi inga pengar att köpa ny soffa för, inte heller pengar för ett soffbord =)
Fan! Jag skulle ha slagit till på det vita låga soffbordet jag såg på Myrorna för ett tag sedan. Kostade typ 150 spänn, retro men skitsnyggt. Jag gillar låga bord, och soffan saknar ben för tillfälllet så är den så låg att man måste ta i för att komma upp från den.
Något ska i alla fall göras idag, banne mig!

Ett stort lycka till kan behövas, eller hjälp av min kära Sandra som har det så snyggt hemma att jag vill dö. GE MIG!

vet inte vad som hände med texten, kom åt någon finurlig knapp som gjorde allt skitstort, men shit happens

ciao.

2009-06-08 @ 11:15:48 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sandra

haha, söt! jag hjälper dig så gärna :)

2009-06-08 @ 13:18:03
URL: http://repreptilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0