Kill me

Vilken skojsig dag eller kanske inte.
Steg upp kl 6 imorse, sen drog jag till ub kl 8 och skulle plugga, gick inge vidare, så jag for hem och skrev ut gamla tenor, har suttit med dem hela jäkla dagen och nu har jag en huvudvärk av s.k rang.
fy fy fy fy.

Imorgon är det i alla fall över för den här gången, kl 16.00 smäller det, antingen går det bra eller dåligt eller något mellanting. Men går det dåligt så är ju inte heller det hela världen!

Nu blir det snart middag, sen fortsatt plugg, min onsdagkväll är räddad! Wiihooo

2009-06-03 @ 17:47:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: elina

lycka till gumman!! :) åter igen ;)

2009-06-03 @ 20:16:06
URL: http://jabadabado.blogg.se/
Postat av: elina

btw... lgh kan ha sett stor ut eftersom jag stod vid väggarna när jag tog korten.... :P haha

men du får komma en annan dag och kika, typ fredag! då är jag ledig! :)

2009-06-03 @ 20:24:35
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0