Men vad!

usch vilken knäppis jag är och vilken tråkig dag detta varit. Jag fick lov att köra till vby för att skriva på ett jäkla papper, träffade dock Elina på jobbet vilket var trevligt.
Sen åkte jag förbi Sandra och Cicka och tjattrade en stund! Även det, trevligt!

Och vad fasen har jag gjort resten av dagen? Knappt ett dugg, försökt plugga vilket gick dåligt, såå seegt det går nu alltså och jag vill kräkas på anatomin. Bara imorgon kvar, sen torsdag kl 16 smäller det.
Jag underhöll mig med en rolig grej...blond är helt klart min grej. haha. Annars funderar jag helt klart på en kort frisyr. Eller, Eller..? HAHA.

   

Jag avslutade min härliga kväll typ kl 19 med att somna i soffan i 2 timmar! Hemskt, nu ligger jag i sängen och funderar på att läsa igenom mina anteckningar, men det känns inte lockande alls.
Upp kl 06 imorgon också, döda mig.
Ack och ve. Godnatt.
2009-06-02 @ 21:41:43 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0