Regn, grått och åter tråkigt

Ja hörrni, vad har hänt på sistone? Inte så värst mycket egentligen. Men i tisdags så styrde jag upp lite uteserveringsmys med Sandra på Olles. Riktigt trevligt, sen joinade Emelie och vi pratade en massa bröllop eftersom hon snart ska gifta sig!
Jag och Sandra åkte hem till mig efter 22 och snackade en massa innan hon fick skjuts hem av Cicka. Spontant och roligt, så det ska vara.

Igår tog vi det bara lugnt, J och jag. Han jobbar fortfarande på med slutfasen av sitt exjobb, men fick veta att han kommer få sina stipendiepengar om ca 2 veckor vilket verkligen behövdes! Vi åkte på Maxi och handlade lite go middag som bestod av grillad kyckling, potatissallad och bea, som vi avnjöt framför Sverige-Malta. Efter det kikade vi på en galen film på 6an, skitfjantig men jag skrattade så jag dog.
Idag har jag tvättat, eller jag håller faktiskt fortfarande på. Kanske blir bio ikväll också, är lite sugen på att se skräckisen i 3D som går nu, haha den är säkert skitdålig, men 3D är underbart. Får se om tjejerna svarar!

Helgen kommer att bestå av inflyttningsfest hos Elina på lördags, sen är vi bjudna på studentfirande för Daniel, Elinas bror på söndag. Blir nog bara trevligt.
Sen börjar jag jobba på tisdag, oj vad tiden går fort!

Nu ska jag återgå till min kära tvätt.
höj!
2009-06-11 @ 14:52:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0