Dagen före d-day

Idag blev jag bjuden på en väldigt god lunch hos Emelie, potatis, lax, broccoli och långa gröna saker :) haha
Sen stack vi på Café Station och pluggade, tyckte vi var duktiga. Lyckades dricka en massa kaffe också.
Nu är det bara att visa våra skills imorgon. Ska bli så skönt när det är bortgjort!

Min kära syster Pernilla ringde nyss och frågade om vi skulle på Punch out ikväll på iksu. Haha, jag kan ju inte dra mig ur längre, känns lite läskigt, men blir säkert kul! Skönt att ta en paus från pluggandet också!

Nu: mat.

2009-03-24 @ 17:35:13 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

du vad är Punch out? det var hur trevligt som helst i dag!!!

vi ses i morgon, skräckens daaag!

2009-03-24 @ 20:49:38
Postat av: Ida

Det är typ boxning ungefär, med olika kombinationer som sparkar. SKITjobbigt! haha :) lagomt seg nu!

Japp, imorgon blir det järnet! gaah

2009-03-24 @ 21:01:11
Postat av: Anonym

Första och sista gången jag körde punch out var med Jukka. Han knäade mig i magen så jag kräktes...bättre att ha med sig någon som är ungefär lika stor, och lika stark...

2009-03-25 @ 18:21:01
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-26 @ 20:30:57
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0