Dagen före måndag

Alltså, söndag. Jag slocknade väl vid 01.40 snåret igår efter en kväll på TC med Camilla och Emma. Vi tog några glas vin hos Emma, skvallrade och hade trevligt. Jag tror att alkoholen tog oss ganska snabbt igår, länge sedan jag var ute och idag minns jag varför :) Det var väldans mycket folk på tc, vi provdansade Club Zoo. Finfin musik för alla som gillar Indie rock/pop!

Sen om ni ser fotot i bakgrunden på väggen bredvid baren, detta har vår kära vän Johanna fotat. Läckert värre.


Nej, jag tror jag ska mysa en stund med J. Sen så måste jag verkligen plugga idag! Fundera även på att ta kanske en promenad ner på stan idag för att hämta bilen hos Emma.
Ha en skön söndag!
2009-03-22 @ 10:48:06 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0