Dagens

I morse hade vi seminarium med inriktning opponentskap. Jag kände mig väl inte alls särskilt förbered, men tänkte att det nog skulle kännas bättre när man väl kommit igång. Anna, min opponentkamrat dök inte upp idag. Jag tycker att hon i alla fall kunde ha skickat ett sms eller hört av sig, men men, man kan inte få allt här i världen!
Jag genomförde det och fick faktiskt bra feedback från våran huvudhandledare, så det kändes jätteroligt!
Sedan så fick vi även kommentaren på själva arbetet, i fall man skulle behöva komplettera något.

Jag lunchade med Emelie och sedan satte vi igång med tentaplugg, skönt och roligt att plugga tillsammans med någon!
Vet faktiskt inte riktigt vad jag känner inför tentan, lite spänd eftersom det är den första och det gör väl att man känner lite press på att inte kugga. Jag känner även att jag kunde ha börjat lite tidigare med pluggningen, men samtidigt så har det varit mycket andra uppgifter. Till nästa gång får jag se till att planera lite bättre och vara strukturerad. Känner mig ändå nöjd över de andra seminarierna och de 3 extrapoängen.
Nu blir det råplugg resten av dagen och imorgon är jag bjuden på lunch hos Emsan, sen blir det nog Café Station för oss, självklart i syfte att plugga & fika lite emellanåt. =)
På torsdag så är det bara att ta nya tag med en ny kurs!

puh, måste käka lite mellis tror jag, är helt slut.
2009-03-23 @ 15:47:48 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: emelie

Åhh jag ser fram emot i morgon,det känns sååå mycket bättrenär man får pluga med någon, typ du=)

kram emelie

2009-03-23 @ 21:39:13
URL: http://emeliejohnsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0