Detox?

Jag måste göra något åt mig själv och min kropp som inte trivs eller mår särskilt bra just nu, känns det som.
Detox verkar vara en fair idé och jag är inte sämre än att jag ska prova en vecka. Med start imorgon, jag tänkte att jag ska handla in lite bra grejer idag och förbereda kroppen lite och börja med basta imorgon!

Söndagens andra bestyr består i att jag verkligen ska skriva klart fördjupningsarbetet idag! Annars får någon frivillig ge mig en höger, seriöst.
Nummer två, att läsa på inför bt, p osv. Ska examineras på tisdag. Inte särskilt taggad faktiskt.
Men nu är det sista veckan, ska gå med ssk också. Känns ju kul. Sen så hoppas jag få gå tillbaka till att ha en jämn vikt mellan skolan och träning. Nu har jag knappt orkat plugga när jag kommer hem på dagarna, böh.


Jag fick hämta min kära J vid 02.00, jag skulle just somna och fick stiga upp, gå ut i en kall bil och hämta fyllot :)
Men jag försökte att inte verka så sur, eftersom att han hämtade mig i Spöland förra lördagen.


En klapp på axeln till mig själv idag för att jag är uppe före 10, ska lätta upp mitt humör med att se Så ska det låta på svt play!
puss så länge!


2009-03-01 @ 09:59:24 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: elina

Du är så duktig!! Jag orkar ju inte ens engagera mig i att lära mig nya grejer som detox och alla andra nymodigheter! Bra Ida!! :) Jag blir avis på din självdisiplin!

2009-03-01 @ 14:31:07
URL: http://jabadabado.blogg.se/
Postat av: elina

okej, jag stavade säkert mitt sista ord i förra inlägget fel...

2009-03-01 @ 14:32:04
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0