En pluggfri eftermiddag

Idag så har jag haft mycket för mig. Det startade med ett etikseminarium 8.30, gick ju vägen, sen träffade jag Anna en sväng och styde lite fördjupningsarbete. Var hemma redan vid elva. Då kom jag på att jag skulle grovstäda, Jonas satt och jobba med sitt exjobb, men hjälpte mig att städa istället. Gud vad duktiga vi har varit!
Och jag har tom rensat avloppet! Fyfan så äckligt det var, men det är fan lika äckligt att vattnet inte rinner undan när man duschar.
Hann även en sväng på expo, kul att kolla runt lite bara. Köpte faktiskt nya gardiner till vardagsrummet.
Jag och J avslutade med att möblera om, jag blir less fort, har dock hålligt mig 2 mån, sen vi flyttade in. Men det blev mycket bättre, mer yta.
Jag njuter även av en pluggfri kväll, har inget på skolan imorgon så det blir en sovmorgon, sen tänkte jag sätta mig och fila på det sista på arbetet. Skönt!

         

Imorgon kväll blir det att käka middag ute med Sandra och Cicka, det ser vi fram emot!
2009-03-12 @ 18:36:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0