Män som hatar kvinnor och hot coco

Igår strax efter lunch torkade jag och Jonas, eller snarare bara Jonas, av utestolarna på uteplatsen och gassade i solen en stund. Det var hur skönt som helst, dock gick solen lite i moln efter en stund så vi gick in.
Bokade bio, gjorde oss iordning och åkte ner på stan vid 14.30.
Vi strosade runt och myste i perfekt temperatur, frös inte ett dugg. Jonas köpte en skjorta och jag lyckades se en helt vansinnigt söt klänning på Gina, som jag inhandlade.
Sedan gick vi och käkade på Mias Grill, det är helt sjukt hur mycket pommes man får där, geeze! Jag ville dricka latte sen så vi satte oss på Starz för att fördriva tiden innan bion skulle börja. Kaffemaskinen var visst sönder så jag drack "Mors lilla olle té". Det var smaskens.

Träffade lilla mamma och pappa på filmstaden och kollade på Män som hatar kvinnor. En riktigt jäkla bra svenska film, satt i 2.35 timme, helt klistrad. Jag hade inte läst boken, så jag visste ju inte vad som skulle hända heller.
Efter det så bjöd lilla gullpappsen på fika på Station. Jag och Jonas drack varm choklad i jättekoppar, det sjukaste jag sett. rymde säkert en halvliter.....jag fikade även en jordgubbscheesecake, yes I did.

Idag är det söndag, jag kan som vanligt knappt njuta av att sova längre än nio. Jag tror att det är för att vi sover i en 1.20 säng. Jag sov ensam i en sån förrut. Haha.
Jag vet inte alls vad jag ska göra idag, jag vill att Elina ska komma in till stan och träna med mig, men hon jobbar. Vi får la se. Egentligen borde jag plugga. Borde ja.

. Puss


2009-03-08 @ 09:46:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: elina

åhhh, nu längtar jag ännu mer till när jag ska se den i veckan!!!! det är jättemånga som säger att den är bra ju! :)

2009-03-09 @ 13:46:55
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0