Måndag

Jonas åkte iväg till övik vid 07.30 imorse, finns verkligen inget skönare än att få ligga kvar när han stiger upp!
Jag steg faktiskt upp vid 9, ganska bra tid. Men var är solen? Jag förväntade mig strålande solsken när jag steg upp idag men ack vad jag bedrog mig!

Igår skrev jag i alla fall klart arbetetet, skönt att skicka in det. Nu har vi bara hlr och sänglägeskomplikationen kvar den här veckan, efter det är det nog dags att börja klura på tentan.
Vi tog en lugn kväll igår, förstod inte var dagen tog vägen, helt plötsligt var kl 7. Men vi myste framför beck med en stor chokladkaka!
Ska bege mig till skolan kl 12, träffa basgruppen och sen ska vi göra en film.
NU VILL JAG HA SOL!!!
2009-03-16 @ 09:49:37 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0