Och så var det helg igen

Jag har haft en ganska bra vecka, lämnade in arbetet i söndags, sen har vi lyckats genomföra en hlr exemination och en redovsningen. Check, check check!

Igår hade vi myskväll, lagade god mat och tittade på Slumdog Millionaire. J hade dessutom köpt rosor till mig, hemskt gulligt. Sen nämnde han att han aldrig köpt rosor till någon av sina ex, då kände jag mig en smula mer speciell, hehe.
Jag kom även igång med tentaplugget igår, skönt faktiskt att få tummen ur. Imorgon blir det nog plugghäng med Emsan och Faw på något bra café!

Nu har jag sovit, legat och dragit mig i flera timmar haha och tillslut sitter jag återigen här i berget av anteckningar och litteratur. Äter samtidigt frulle som bara består av jordgubbar, götta. Dags att fortsätta!


2009-03-20 @ 10:44:05 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0