On a saturday morning

Vaknade kl 09.15, tittade en stund på min underbara älskling som sov som en stock.
Om drygt 1 vecka så har vi varit tillsammans i 6 månader, shit vad tiden har gått fort ändå.
Drog fram datorn, tänkte att jag skulle göra bort lite plugg. Vilket skulle kunna vara enklare om ens arbetskompis kunde ha skickat sin del så jag kunde skriva ihop det fördömda arbetet någon gång! Men inte låter jag det förstöra min dag.
Jag åt crunchy någonting, med äpple, riktigt förbjudet, men det är ju lördag!

Kollade min mejl och såg att jag var bjuden på födelsedagspartaj hos sara i min klass, gjorde att jag blev lite kluven.
Men jag och Jonas ska åka ner på stan och mysa innan och kanske äta ute.
Jag ska försöka få med kameran på det mesta idag!


puss
2009-03-07 @ 11:11:55 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0