S(l)öndag

Ojsan hejsan, idag blev det en otroligt skön sovmorgon!
Igår kikade Elina förbi efter jobbet, då drog vi på iksu och tränade järnet i 2 timmar, sen lagade jag en enkel middag och sen gick vi på ica och köpte lite gott att mysa med framför mello.
Jag kan dock inte förstå vad som hände i slutet? Låten som vann var väl inte riktigt så hemskt klockren.
Elina åkte hem strax efter melodifestivalen, hon skulle nämligen upp och jobba idag.
Då blev jag ensam ett tag för Jonas hade åkt till en kompis tidigare. Jag passade på att läsa min nyinköpta tidning där man fick Blossoms yoga dvd. Haha, tackar, den ska jag lätt ta mig an när min träningsvärk gått över en smula.

Nu ska jag laga lite pannkakor, sen måste jag skriva klar arbetet, ska träffa anna kl 16. Känns alltid jobbigt att åka ner på vvh, men nu är det ju slutklämmen!
puss.




2009-03-15 @ 12:04:02 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0