Söndag

Guud vad skönt sängen var imorse, men jag hade lovat att skjutsa Jukka till flyget kl 10.15 så det var bara att stiga upp. Det tog ju typ 10 min att skjutsa, men kändes ju inte lönt att lägga sig i sängen sen igen...

Igår tog jag och J det bara lugnt, käkade popcorn, kollade på robinson, släckte ner alla lampor och tände ljus, såg fotboll och sen så blev vi trötta och slängde oss isäng.
Jag vet inte vad vi ska hitta på idag, kanske göra absolut ingenting? Det snöar! Vilket för att jag inte vill sätta min fot ute något mer idag, vad hände med våren som kikade fram där ett tag!!! Hell.
Min mami kommer i alla fall och ska äta middag idag, blir finemang.
2009-03-29 @ 11:17:42 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0