tröttsi

Jag var riktigt duktig idag, jag körde två pass på gymmet, lite löpband och cross. Sedan så unnade jag mig en solning, om man kan säga så, men det är fan rena rånet att sola på iksu. 70 spänn för 20 min....yadayada.
Jonas lagade köttfärssås till middag, den satt inte dåligt någonstans, men nu är jag dessvärre otroligt sugen på någonting gott.....vad är frågan?

Kollade på postkod bla bla, 50-50, jag tål verkligen inte den där Sofia Rågenklint eller vad hon heter. Fy, hon är otroligt jobbig att titta på. Nu ser jag unga mödrar, ganska roligt.
Blir till att lägga mig tidigt ikväll, ska upp 05.30 imorgon!
Vi funderar på att se Clintans nya film, haha jag dör av den karln.

Godkväll.
2009-03-10 @ 18:38:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0