Young love

Har just käkat en sen lunch, kycklingsallad & jordgubbar till efterätt!
Blev lite sent eftersom jag var i full sjå med att städa, var fruktansvärt dammigt här, sen så är det ju alltid skönt att ha det rent och fint inför helgen. Jag kan också tycka att det är ganska schysst att städa, sätta på lite p3 och så.

Jag och J ska ju till Martin och Anna ikväll, dem har även en 5 månaders lite flicka, Tilia, tänkte åka en sväng på Strömpilen och hitta någonting till henne.
Annars blir det nog bara chill och några öl ikväll, känns bara fint.
Sen gillar vi solen, samt  Moto Boy idag. Najs Bajs.
Det var ju Ume Open i helgen, tråkigt att jag inte alls har ekonomin till det, men jag tänkte just på vad vi gjorde förra året. Haha, herregud alltså. Då var det fest hos Markus, vilka tider!

Well, ha en underbar fredag, för det ska jag ha.
2009-03-27 @ 14:52:19 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0