åhoj, jag såg en kändis!

Ja huvvaligen, tog mig upp i rätt så bra tid i morse i alla fall. Ställde kl på 07.00, men det var absolut för trist att stiga upp då så jag snoozade i typ 2 timmar och drog mig sedan vidare till universitetsbiblioteket och mötte och mitt kära pluggäng. Skrivit så jag fått skavsår idag och känner mig ändå nöjd med dagen, men det är inte nog när jag tänker på hur mycket jag ska kunna till fredag! Men det är ju en dag imorgon också, då vi som vanligt kan nås på ub.

Sedan kan jag nämna att mitt i allt pluggande så går Ranjit Roy förbi eller vad han heter, snubben från Robinson som jag i år följer rätt bra. Det måste ha varit honom, jag är rätt bra på ansikten....kanske
Sen lyckades jag se typ 3 andra jag känner, dock inte "kändisar" =)

Jag känner mig otroligt slut i huvudet, hur mycket information kan man ta in? Snart börjar jag väl ha för fullt och raderar saker jag lärt mig också.
Nu blir det lite kvällsmys och ikväll ska jag banne mig läsa igenom anteckningarna innan jag somnar, har jag tur så fastnar något nödvändigt.
God natt!

2009-05-06 @ 21:19:07 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0