Brännmärkt

Jag tog en paus från plugget och gick på iksu och solade idag och eftersom att iksu har dåliga solarier så körde jag på med 25 min. Haha, jag säger då det. Det känns lite bränt både här och där, mestadels mitt på ryggen, inte snyggt alls. Förhoppningsvis lägger det sig till imorgon. Men det var i alla fall skönt att få lite färg eftersom jag var typ likblek innan.....

Vi håller på och tvättar för fullt och när det är klart ska jag och J unna oss lite vardagslyx med lite vin, ost/kex och glass.
Hoppas han inte blåser bort på väg till ica bara =)
Har städat idag också, skönt att få det rent och snyggt inför helgen, även om det säkert kommer vara dammigt igen innan fredag.


Imorgon ska jag ta och stiga upp i tid och plugga lite innan skolan kl 13.15. Bara en vecka kvar till sista tentan för den här terminen, jag vet inte riktigt hur det känns faktiskt.
Ser fram emot en härlig helg, fint väder, glada människor & brännboll. Mors dag på söndag också, Mamamama mamamamama! haha.

God kväll gott folk!
2009-05-27 @ 21:39:19 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0