duggan

Jag har varit på öp och skrivit en dugga i anatomi/fysiologi. Haha, det gick väl inte särskilt bra, men det spelar inte så stor roll eftersom det var en dugga. Jag lärde mig i alla fall vad jag ska plugga mer på som inte riktigt sitter.....
Nu blir det tenta om cirka 4 veckor igen och då blir det nog både del 1 och 2, men jag är inte ledsen för det. Duggan var mer ett extratillfälle som vi alla var glada för.

Det blir inget mer anatomiplugg för mig idag utan jag fortsätter stenhårt imorgon på det som jag inte kan. Blir en lugn och skön hemmahelg för min del =)
Sen hoppas jag att vi får veta tentaresultatet på vetenskapsteorin någon gång också, seglärare!
Tjingeling!
2009-05-08 @ 10:04:28 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0