Duktig flicka!

Det är jag faktiskt, jag tog mig mot förmodan upp kl 6 i morse, tog en lång dusch och stressade inte ett dugg! Jag hann tom göra en god frukost och ge min käresta kaffe och bulle på säng. Jag hann titta på Vakna med the voice och sitta på altanen. Det är banne mig härligt att slippa stressa, det blir helt klart uppstigning i gryningen imorgon också. (eller gryning och gryning), kl 6 i alla fall.

Idag har jag även varit på en föreläsning från 8.15 till 11.20, fick sluta 40 min tidigare, inte dåligt! Sen gick jag, Emelie, Malin och Mikaela och värmde våra matlådor och begav oss till ub för att plugga.
Kl 14 kände jag att det var nog och att jag inte länge var så effektiv så jag cyklade hem på min fina röda cykel som jag fått av farmor. Den är guld och går snabbt som en racerbil! Det ska ni veta.
Det blir till att laga ryssröra med pitabröd till middag, sen kl 20 ska jag dra mig iväg på ett spelarmöte. Minst sagt spännande!
Adjöss.

Elina, snyggfrans

2009-05-13 @ 14:58:09 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: elina

haha, detta foto har jag inget minne av när det togs minsann??? men jag tycker vi får ha en fotosession igen snart!! det är ju askul! :D

2009-05-13 @ 23:20:34
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0