Helgen

Puh, söndag idag. Vilken fullspäckad helg! Började spela brännboll i fredags kl 17, var klara ca 21 och kom hem strax efter. Sen vankades det fest hos Emma, himla trevligt! Dock var jag väldigt trött efter brännbollen och kände mig lite snurrig efter solen.
Lördagen steg jag upp i god tid, inte direkt sådär jättepigg, men eftersom det var finfint väder så kan man ju inte sova hela dagen! Strax efter 11 cyklade jag och J till Mike för att hämta Js cykel och sen ner på ängarna. Hur härlig stämning som helst och varmt var det!
Kollade på syrrans mixlag, Hjärnsläpp som presterade riktigt bra. Rolig hejarklack också. Haha. "chipsfingrar".

Vi käkade sen lunch på mariehem centrum och åkte sedan hem och slappnade av nån kvart, sen gjorde jag mig iordning och mötte upp Emelie på centrum för att sedan cykla vidare till Ida.
Vi snackade, käkade ostkrokar och diverse innan resten av tjejerna kom. Blev gogrillning och ett par glas vin. Jag kunde knappt röra mig normalt, hade och har fortfarande så jäkla träningsvärk. Dock blev det en tidig kväll för mig, åkte hem vid nio, var så otroligt trött så ingen utgång för mig. Men trevligt var det!
Myste resten av kvällen med J.

Idag blev det också en rätt tidig morgon, sov i alla fall till halv 10, sen bar det iväg till vännfors för att fira mors dag. Känns dock som om vi bara åkt bil eftersom vi kom iväg rätt sent och P och J skulle hem med flyg så vi fick åka igen vid halv tre.
Träffade en del av släkten en snabbis, bla Elina vilket var kul! Hon flyttar ju nu också!
Tog igen Robinsonfinalen i eftermiddags i sängen blandat med en powernap, fast jag redan visste vem som vunnit.
Nu är klockan snart 18 och det är dags att städa bort helgen stök med kläder och disk.
Sammanfattat var det en jättetrevlig helg, men jag skulle behöva en till bara för att vila min kropp och mitt huvud =)
Blir plugg på bibblan till torsdag då vi har sista tentan för den här terminen, sen "sommarlov".
weeee.

PUSS
2009-05-31 @ 17:41:32 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: elina

ja det var kul att se dig med! :)



asså vadå?!! är robinsson slut nu?!! vad hände, jag har typ bara sett avsnittet vi såg hos camilla och ett och ett halvt före det.... :( robinsson var ju typ det enda värda programmet på teve nu och jag har missat i princip hela serien.... eller så kanske man får se det positivt att jag gjort annat än att se på teve.... men ändå, nu blev jag lite ledsen!

2009-05-31 @ 17:46:47
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0