Höj!

Blev ingen lunchning med S idag minsann, så då får jag väl plugga istället.
I eftermiddag så ska jag, Emelie och Ida laga lite mat tillsammans på "loftet" och chilla. Imorgon så blir det nog plugg på ub på förmiddagen i alla fall och sen vet jag inte vad som händer, blir nog en relativt lugn helg + att jag jobbar söndag.

När ska det sluta blåsa så förbannat?
Var är värmen?
Varför finns det knappt några beachtider på iksu?


Just ja, igår var vi på spelarmöte i vännäs, pratade om kommande säsong, mål osv. Det känns ju kul att börja spela igen men jag vet inte alls hur det kommer att se ut. Vi kom väl fram till att vi inte lovar någonting att vi är kvar hela säsongen om det inte känns bra....men det blir i alla fall träningar efter sommaren och sommarträning. Div ett känns lite knepigt..
Men känns kul att röra boll snart igen.

Nu: Plugg
Hej!
2009-05-14 @ 11:30:45 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0