Inte blev jag piggare när våren kom...

Trots att solen börjat synas rätt ofta just nu så känner jag mig trött. Kanske beror det just nu på min förkylning men ändå. Sen att det är cirkus nio grader ute gör det inte mycket bättre. Ge mig 20 + och sol nu tack!
Sen så längtar jag faktiskt till fredag så jag får göra bort del 1 på Anatomi/Fysiologi tentan. Vi fick några gamla tentor, då kändes det faktiskt bättre, fick se lite vad de siktat in sig på....

Har lyckats sitta några timmar idag med plugget, glandula hit och sagitalplan dit, tills jag fick ont i huvudet till vansinne av mitt diadem troligtvis.
Sen kom jag att tänka på att vi faktiskt bara har 4 veckor kvar i skolan innan sommaren. Känns konstigt nu när vi nyss börjat! I sommar kommer jag jobb i 4 veckor i vby, sen vet jag inte vad jag ska fördriva tiden med. Möjligen sol och bad, njuta av en längre ledighet och bara vara. Har vi råd så blir det nog en vecka utomlands, var spelar ingen roll bara det är varmt och soligt =)


Nu ska jag ta en paus från böckerna och läsa min sex and the city bok, som jag fick av J i present. Han kommer från övik vid 18.30 tiden och då blir det korv stroganoff för hela slanten.
2009-05-04 @ 16:44:25 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: elina

i morgon är jag bara ledig, sen ska jag jobba dag torsdag och dubbelpass fredag, på lördag ska jag ut med anna som fyller år i morgon och söndag blir det kanske kyrkan och dans på kvällen!

Hoppas det går bra för dig på tentan! Nästa vecka är jag också ledig mkt så vi kanske kan ses då? :)

2009-05-05 @ 16:44:23
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0