Kultur natta?

Hade jag ingen aning om förrän jag cyklade ner på stan, smockat med folk!
Mötte upp mamma och vi käkade lunchbuffé på Balder, gott var det. Sen gick vi runt i lite affärer, köpte present till N som fyller år i morgon =) Tyvärr kan jag inte fira henne p.ga jobb. Jag gjorde ett försök att handla upp mitt presentkort på Gina också, men vile ta livet av mig av alla tjejer som var där och trängdes + den hundra meter långa kön.
Sen kan jag bara säga, när man talar om trollen! Jag skrattar inombords!

Nu sitter jag och äter lite jordgubbar och ska ta tag i lite plugg....känns inte alls som fredag förresten.
Ha en finfin helg!
2009-05-22 @ 16:13:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0