Ljus lagom till sommaren

Jag har faktiskt gått och blivit lite ljusare jag idag med hjälp av min kära kusin Elina. Blev faktiskt rätt bra tillslut, inte för ljust, inte för mörkt......
E åkte på dans här i stan för ett tag sedan, men ringde nyss och sa att det minsann var inställt och att bussen hem inte går förrän kl 22 så hon kommer tillbaka. Haha, Elina som snackade om att hon inte alls kände sig peppad heller så...hehe.

Jag ser fram emot en sovmorgon imorgon, har föreläsning från kl 13.15. Ska faktiskt inte sova alltför länge utan vara duktig och läsa lite om kapitlet innan föreläsningen tänkte jag.
God kväll på er.
2009-05-10 @ 20:27:19 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0